Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

דולגופיאט : "אין לו תקרת זכוכית": חבריו של ארטיום דולגופיאט מספרים ... : ארטיום דולגופיאט זכה במדליית זהב בהתעמלות(צילום:

דולגופיאט : "אין לו תקרת זכוכית": חבריו של ארטיום דולגופיאט מספרים ... : ארטיום דולגופיאט זכה במדליית זהב בהתעמלות(צילום:. אני מברך אותך מהלב, אתה מעולה. ארטיום דולגופיאט, שזכה הערב (ראשון) במדליית הזהב בתרגיל הקרקע כל הכבוד לארטיום דולגופיאט שזכה היום במדליית זהב בתרגיל הקרקע באליפות אירופה, כל אזרחי ישראל גאים בך, כתב ראש הממשלה בעמוד הטלגרם שלו. האבא אולג, שלא לקח חופש והיה צריך לחזור לעמל יומו לאחר המדליה, שוחח עם התקשורת כשהוא עם התיק בדרכו למקום העבודה: היום, התווספה מדליית כסף לארטיום בגמר הקרקע היוקרתי בתחרות. ארטיום דולגופיאט זכה במדליית זהב בהתעמלות(צילום:

גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם ישראל. משרד העלייה והקליטה נרגש לברך את ארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית הזהב. ארטיום דולגופיאט זכה במדליית זהב בהתעמלות(צילום: ארטיום דולגופיאט (איציק בלניצקי) לא הרבה מכירים את הסיפור הזה. הוא מודע לכובד האחריות על כתפיו.

בפעם השנייה ברציפות: דולגופיאט סגן אלוף אירופה | ספורט 1
בפעם השנייה ברציפות: דולגופיאט סגן אלוף אירופה | ספורט 1 from sport1images.maariv.co.il
את שלב המוקדמות סיים דולגופיאט במקום הראשון, וניקוד זהה מחר, מעל 15 נקודות, יבטיח לו קרוב לוודאי. ארטיום דולגופיאט זכה במדליית זהב בהתעמלות(צילום: לאחר מכן המשיך לעבודתו בבית דפוס. ארטיום דולגופיאט, מתעמל מכשירים המתגורר בנתניה עם זוגתו, ייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בטוקיו 2021. ארטיום דולגופיאט, בן 23, עסוק בימים אלה באימונים אינטנסיביים. רגע האמת של ארטיום דולגופיאט: בשבת האחרונה דולגופיאט כבר נחת על הרגליים. בתרגיל סוס הסמוכות סיים ארטיום עם 13.400 נקודות.

מדליות ללינוי אשרם וארטיום דולגופיאט.

משרד העלייה והקליטה נרגש לברך את ארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית הזהב. בשבת האחרונה דולגופיאט כבר נחת על הרגליים. 15:30 | ארטיום דולגופיאט סיים במקום הראשון את שלב המוקדמות בתרגיל הקרקע והעפיל עם ציון 15.2 לגמר שייערך ביום ראשון הבא. ופעמיים ברציפות סגן אלוף אירופה במכשיר הקרקע. אני מברך אותך מהלב, אתה מעולה. ארטיום אולגוביץ' דולגופיאט הוא מתעמל ישראלי, פעמיים סגן אלוף העולם בתרגיל הקרקע , ההישג הגדול ביותר של מתעמל ישראלי; ארטיום דולגופיאט, בן 23, עסוק בימים אלה באימונים אינטנסיביים. ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו. ארטיום דולגופיאט (איציק בלניצקי) לא הרבה מכירים את הסיפור הזה. גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם ישראל. דולגופיאט זכה במדליית הזהב בתרגיל הקרקע בתחרות הבינלאומית סטלה זכרובה בקייב עם ציון גבוה של 15.440 נקודות (ביצוע 8.74 וקושי 6.7). בתרגיל סוס הסמוכות סיים ארטיום עם 13.400 נקודות. הלב שלי קופץ, אני לא יכול להחזיק את מה שיש בתוך הגוף שלי.

ארטיום דולגופיאט, בן 23, עסוק בימים אלה באימונים אינטנסיביים. ארטיום דולגופיאט (איציק בלניצקי) לא הרבה מכירים את הסיפור הזה. הוא מודע לכובד האחריות על כתפיו. ופעמיים ברציפות סגן אלוף אירופה במכשיר הקרקע. ארטיום אולגוביץ' דולגופיאט הוא מתעמל ישראלי, פעמיים סגן אלוף העולם בתרגיל הקרקע , ההישג הגדול ביותר של מתעמל ישראלי;

התעמלות: ארטיום דולגופיאט זכה במדליית זהב בגביע העולם ...
התעמלות: ארטיום דולגופיאט זכה במדליית זהב בגביע העולם ... from img.wcdn.co.il
אני מברך אותך מהלב, אתה מעולה. ארטיום דולגופיאט בסרטון אימונים חדש >> artem dolgopyat. רגע האמת של ארטיום דולגופיאט: הוא מודע לכובד האחריות על כתפיו. נבחרת ישראל בג'ודו חוגגת את הזכייה במדלית הארד(צילום: ארטיום דולגופיאט פתח בצורה נפלאה את תחרויות ההתעמלות בטוקיו עם תרגיל מצוין, שהעניק לו את הציון 15.200 והפסגה במוקדמות תרגיל הקרקע. הלב שלי קופץ, אני לא יכול להחזיק את מה שיש בתוך הגוף שלי. ארטיום דולגופיאט זכה במדליית זהב בהתעמלות(צילום:

ארטיום דולגופיאט פתח בצורה נפלאה את תחרויות ההתעמלות בטוקיו עם תרגיל מצוין, שהעניק לו את הציון 15.200 והפסגה במוקדמות תרגיל הקרקע.

דולגופיאט זכה במדליית הזהב בתרגיל הקרקע בתחרות הבינלאומית סטלה זכרובה בקייב עם ציון גבוה של 15.440 נקודות (ביצוע 8.74 וקושי 6.7). כמה שעות אחרי הנחיתה, דולגופיאט עומד בתחתונים בצבע ורוד־אפור, מחליף בגדים כשסביבו מאה ילדות וילדים שמתעמלים פה, ובין לבין מביטים בו כמו בכוכב רוק. דולגופיאט יהיה בגמר הקרקע, שטילוב בחוץ. ארטיום דולגופיאט, בן 23, עסוק בימים אלה באימונים אינטנסיביים. כמה חיכינו לראות את דגל ישראל מונף ולשמוע את שירת התקווה באולם ההתעמלות בטוקיו! ארטיום דולגופיאט, מתעמל מכשירים המתגורר בנתניה עם זוגתו, ייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בטוקיו 2021. ארטיום אולגוביץ' דולגופיאט הוא מתעמל ישראלי, פעמיים סגן אלוף העולם בתרגיל הקרקע , ההישג הגדול ביותר של מתעמל ישראלי; אביו של ארטיום דולגופיאט היה נרגש מהזכייה של בנו במדליית זהב בטוקיו: בשבת האחרונה דולגופיאט כבר נחת על הרגליים. גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם ישראל. גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם ישראל. Gymnast artem dolgopyat wins the silver medal in floor exercise at the 2019 world artistic gymnastics championships. האבא אולג, שלא לקח חופש והיה צריך לחזור לעמל יומו לאחר המדליה, שוחח עם התקשורת כשהוא עם התיק בדרכו למקום העבודה:

הישראלי ארטיום דולגופיאט העפיל למקום השני בגמר תרגיל הקרקע באליפות אירופה בפולין. אביו בצעירותו התאמן בהתעמלות גם הוא. ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו. לינוי אשרם קטפה את מדליית הכסף בהתעמלות אמנותית בבולגריה. ארטיום דולגופיאט, מתעמל מכשירים המתגורר בנתניה עם זוגתו, ייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בטוקיו 2021.

מכבי חיפה, מכבי תל אביב, הפועל באר שבע: היריבות באירופה ...
מכבי חיפה, מכבי תל אביב, הפועל באר שבע: היריבות באירופה ... from img.wcdn.co.il
ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו. אני מברך אותך מהלב, אתה מעולה. הישראלי ארטיום דולגופיאט העפיל למקום השני בגמר תרגיל הקרקע באליפות אירופה בפולין. אני מברך אותך מהלב, אתה מעולה. מדליות ללינוי אשרם וארטיום דולגופיאט. אולג, אביו של ארטיום דולגופיאט, משוחח עם בנו בשידור חי עם דמעות בעיניים: ארטיום דולגופיאט הוא הנתניתי שייצג את ישראל באולימפיאדת טוקיו ביולי 2021 בענף התעמלות מכשירים בנים. ארטיום דולגופיאט פתח בצורה נפלאה את תחרויות ההתעמלות בטוקיו עם תרגיל מצוין, שהעניק לו את הציון 15.200 והפסגה במוקדמות תרגיל הקרקע.

אולג, אביו של ארטיום דולגופיאט, משוחח עם בנו בשידור חי עם דמעות בעיניים:

Gymnast artem dolgopyat wins the silver medal in floor exercise at the 2019 world artistic gymnastics championships. בשבת האחרונה דולגופיאט כבר נחת על הרגליים. לינוי אשרם קטפה את מדליית הכסף בהתעמלות אמנותית בבולגריה. ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו. כמה חיכינו לראות את דגל ישראל מונף ולשמוע את שירת התקווה באולם ההתעמלות בטוקיו! ארטיום דולגופיאט, שזכה הערב (ראשון) במדליית הזהב בתרגיל הקרקע כל הכבוד לארטיום דולגופיאט שזכה היום במדליית זהב בתרגיל הקרקע באליפות אירופה, כל אזרחי ישראל גאים בך, כתב ראש הממשלה בעמוד הטלגרם שלו. ארטיום דולגופיאט העפיל לגמר בתרגיל הקרקע מהמקום הראשון. גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם משרד העלייה והקליטה: את שלב המוקדמות סיים דולגופיאט במקום הראשון, וניקוד זהה מחר, מעל 15 נקודות, יבטיח לו קרוב לוודאי. ארטיום דולגופיאט בסרטון אימונים חדש >> artem dolgopyat. רגע האמת של ארטיום דולגופיאט: ארטיום דולגופיאט, בן 23, עסוק בימים אלה באימונים אינטנסיביים. אולג, אביו של ארטיום דולגופיאט, משוחח עם בנו בשידור חי עם דמעות בעיניים: